mandag 5. desember 2011

Dette må du få med deg

Eg er på veg heim frå kontaktseminar i Alden Biesen i Belgia, der temaet har vore storytelling. Eg drista meg i økta etter den avsluttande middagen frampå som ein av fleire storyforteljarar, og det var faktisk litt moro.


Når det gjeld det planlagde prosjektet om storytelling ser eg gode koplingar til heimstaden min, Odda, og personar og den lokale historia der. Eg kjem til å ta kontakt med folk der som kanskje kan delta i prosjektet Storysavers - Tell your story - make history.


Stoppestad på vegen heim er Brussel, og der dreiv eg og slappa av med videoar på YouTube med Paul Simon. Og då dukka plutseleg denne videoen opp, eg må berre tilstå det - eg vart heilt slått ut, denne bør du absolutt sjå (det handlar blant anna om storytelling) :). 
Homeless Boy Steals The Talent Show 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar