fredag 7. januar 2011

Patetisk innlegg av boklærd som ikkje bur på staden og mobbar politikarar til "fornuft", er oppteken av nostalgi og fortid ...

Forrige blogginnlegg om Odda - Kva er det med Odda ("Riv heile skiten")? - stod på trykk i Hardanger Folkeblad onsdag 29.12., og 31.12.2010 trykte Bergens Tidende den same teksten med eit flott bilde av gamle Hotel Hardanger som illustrasjon. Begge avisinnlegga resulterte i motinnlegg frå Leif Stana, som ikkje er i beit for negativt ladde ord for å karakterisera innlegget og meg som person: eg har skrive eit patetisk innlegg der eg prøver å mobba politikarar og innbyggjarar i Odda til "fornuft", eg er boklærd og lite ærleg når eg argumenterer, osv, osv.

"Eine grausame Salbe!", med andre ord. Men pytt, pytt. Når eg ytrar meg offentleg om noko som så mange er engasjerte i, er det ikkje anna å venta enn at det kan koma slike utfall - det må ein berre tola, og det gjer eg! Faktisk så er det sinte innlegget til Stana ein inspirasjon for meg, for eg veit no at eg med innlegget mitt har treft eit ømt punkt hos desse folka i Odda som ivrar for å "riva heile skiten" og å få bort "heile rukkelet", og som kjempar med nebb og klør mot verdsarvstatus for Odda. Det inspirerer meg rett og slett til å skriva meir! Det neste innlegget kjem her på bloggen i løpet av helga, og i dei to avisene i neste veke. Ha ei fin januar-helg!

Og Ps: I Hardanger Folkeblad onsdag 5. januar står det fire flotte innlegg som alle støttar den same saka som eg går for - det var retteleg  kjekt å lesa dei !

1 kommentar:

  1. Sånn er det når man engasjerer seg. Men ikke bry deg om det=)

    SvarSlett